آذر 14, 1404

 جذب مشتری با طراحی خلاقانه لیوان‌های بیرون بر و هولدرهای کافه

یکی از مهم‌ترین مواردی که در کافه‌ها و رستوران‌ها به جلب مشتری و حفظ آن کمک می‌کند، طراحی اختصاصی تجهیزات بیرون بر؛ مانند لیوان‌های کاغذی و هولدر‌های بیرون بر می‌باشد. درصورتی که در طراحی این موارد حرفه‌ای عمل کنید، خواهید دید که اثر مثبتی روی احساسات مشتری ایجاد خواهد شد. طوری که تمایل به خرید در مشتریان آشکارتر می‌شود. در این مسیر باید از رنگ ها، متون، تصاویر و سایر عناصر باکیفیت استفاده کنید. همچنین هک لوگو برند به خوبی می‌تواند هویت برند را بازتاب داده و به شناسایی و یادآوری برند از سوی مشتری کمک کنند. در این مطلب قصد داریم درباره تاثیر مثبت طراحی‌های خلاقانه لیوان کاغذی و هولدر بیرون بر روی مشتریان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه احساسات مشتری تحت تاثیر طراحی لیوان کاغذی قرار خواهند گرفت؟

  • 💡تلقین حس خوشحالی و شادی به مشتری
  • 💡تاثیر مثبت روی احساسات و عواطف مشتری
  • 💡ایجاد حس نوستالژی (درصورتی که از طرح‌های کلاسیک و… استفاده کنید)
  • 💡تاثیر بر انتخاب و میزان وفاداری مشتریان به برند شما

به دلایل مختلفی می‌توان ادعا کرد که طراحی خلاقانه لیوان‌های کاغذی و هولدر‌های بیرون بر، روی روان مشتری تاثیر مثبت می‌گذارد.همچنین رنگ‌ها به ایجاد احساساتی خاص کمک کرده و توجه مشتریان را جلب می‌کند.استفاده از الگو‌ها و طرح‌هایی که حالت خلاقانه دارند، به ایجاد تمایز در محصولات کمک می‌کنند.به طوری که مشتریان برای خرید محصول بیشتر تشویق خواهد شد.از سوی دیگر، نباید از تاثیر قابل توجه متون و پیام‌های تبلیغاتی روی لیوان‌ها و هولدر‌ها چشم پوشی کرد.باید متونی واضح، مختصر و مرتبط با برند را روی تولیدات چاپی هک کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ساب زن بتن،دریل مگنت،کرگیر بتن |گروه صنعتی اسکندری

همچنین نباید از کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در این مسیر هم غافل باشید.درصورتی که کیفیت چاپ و مواد اولیه مورد استفاده در این مسیر بالا باشد، خواهید دید که حس اعتماد و اطمینان در مشتری افزایش می‌یابد.بدیهی است که رشد آمار مشتری در این صورت دور از انتظار نخواهد بود.به طور کلی مهم‌ترین آثار مثبتی که طراحی خلاقانه لیوان‌ها و هولدر‌ها روی مشتری می‌گذارد، به شرح زیرند:درصورتی که از تصاویر و نماد‌های فرهنگی روی طرح هولدر و لیوان استفاده کنید، این مورد سبب احساس نزدیکی بیشتر بین شما و مشتری می‌شود.

همچنین اگر از طرح‌های کلاسیک و نوستالژیک استفاده کنید، ممکن است مشتریان یاد تجربیات قدیمی خود بیفتند و از این نظر حس مثبت به آن‌ها القا شود.

منبع: باملین